Sjuk + Citat

Usch! Det suger verkligen att vara sjuk på jullovet. Jag hade mycket hellre legat i min säng med feber, ögon inflamation, öron inflamation och förkylning om jag visste att de flesta andra satt i skolbänkar och typ dog av uttråkan. Nu däremot, när de flesta kan vara ute och leka i snön, umgås och bara ha kul är det inte lika roligt att vara sjuk. Särskilt inte imorgon när vi ska iväg och bowla hela familjen. Trevligt att vara sjuk då, jätte trevligt. Om jag blir frisk till skolan börjar, den 7/1 kommer jag att bli rasande. Fan om jag ska vara sjuk istortsätt hela jullovet och bli frisk sen till skolan börjar. Hade Wilma kommit till skolan hade jag lätt legat och knarkat pencelin för att bli frisk nu, men eftersom hon varken kommer den 7:de eller den 8:de känns det helt misslyckat att ens gå till skolan. Visst saknar jag Iris och Moa också men de träffade jag ju innan jullovet. Wilma har jag inte träffat på över en månad nu.

Nyss letade jag efter citat på Citatsnurran.se. Jag hittade en massa sjukt bra citat faktiskt. Tänkte skriva ner några av dem, de jag tyckte var allra bäst. Gör en liten lista, 1 plats, 2 plats, 3 plats och så vidare.

1: På TV visar de dig hur tvättmedel tar bort blodfläckar hur lätt som helst. Jag tror att om du har en T-shirt med blodfläckar överallt så är inte tvätten ditt största problem.
2: Jag ska ta mig levande ut härifrån om jag så dör på kuppen.
3: Att försöka är det första steget mot misslyckande.
4: Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.
5: Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant.
6: Jag är inte vegetarian för att jag älskar djur, jag är vegetarian för att jag hatar växter.

Och alltså ja, det fanns en massa. Jag tog bara de 6 jag tyckte var bäst. Kanske ska jag börja med något som heter typ ... "Dagens citat"? Jag väljer ut ett citat (från citatsnurran.se) varje dag. Jo, jag ska nog börja med det.


Peace. (L)

Kommentarer
Postat av: Nicco

haha, blodfläckarna är nog inte ditt största problem .

den var bäst av alla dom där du la ut (:

hoppas att du blir frisk tänkte jag skriva xD men eftersom du vill vara sjuk så hoppas jag att du blir sjukare :D haha.



<3

2010-01-01 @ 18:52:07
Postat av: Alexandra

Haha, det tyckte jag också. :D

Haha, det hoppas jag också. Jag får väl pigga på mig lite till imorgon när vi ska bowla sen kan jag gärna få någon livshotande sjukdom, haha. Bara jag blir frisk igen. xD

2010-01-01 @ 19:00:09
URL: http://zefurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0