Min natt med Grönwall :D .... Plus bowling D:

I natt har jag sovit med Erik Grönwall. Den rackarn gav mig en riktigt galen natt, hehe. Det där var till största delen sant, igår när jag var på Ica Maxi köpte jag den nya Erik Grönwall skivan och den hade jag i sängen i natt (<--- fråga inte). Och det där galna var väl min hosta som höll igång typ hela natten. Jag knarkade halstabletter och även hostmedecin men jo, klart det inte blir bättre. Fast jag vill ju inte att det ska bli bättre heller med tanke på de två första skoldagarna, hmm ...

Aja. Idag ska vi iallafall iväg och bowla, hela familjen plus två andra familjer (?). Usch, jag vill inte skämma ut mig. Sen ska vi äta på resturangen som de har bredvid själva bowling hallen. Sen bär det iväg hemmåt. Vi ska kolla på Flickan som lekte med elden, tror jag. Fortsättningen på Män som hatar kvinnor, som vi såg igår. Den var sjukt bra faktiskt, skulle absolut tipsa den om ni inte redan sett den. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

"I natt har jag sovit med Erik Grönwall. Den rackarn gav mig en riktigt galen natt, hehe."



HAHAHAHAHA. ^^ <3

2010-01-02 @ 12:22:05
Postat av: X]

Krarkat halstabletter?

2010-01-02 @ 12:32:47
Postat av: Nicco

Fick Erik Grönwall skivan på Julen (;

Knarkat han sedan dess, ohyes he's wonderful . Du likaså :) haha!

2010-01-02 @ 12:35:27
Postat av: D I D L I Z Z I A

Hehe, jag ser mig en framtid med dig och en hackig Erik Grönwall! Haha, jag har också den skivan. Fast jag diggar Calle! ( Stavning )

2010-01-02 @ 13:07:22
URL: http://didlizzia.blogg.se/
Postat av: Nicco

Erik är så mycket bättre än Calle ! :D

2010-01-02 @ 13:24:16
Postat av: Anonym

x]: Knarkad halstabletter!! :D

Nicco: Jag vet, han äger. Haha, aw. OCH DU! :D hehe.

D i D L I Z Z I A: Oh, tack. Jag är typ sjuuukt galen i honom. hehe.

2010-01-02 @ 13:24:17
Postat av: Alexandra

Erik äger Calle, helt klart. :D



Calle ser ut som en uteliggare och sjunger som en på satt kaning ... hehe.

2010-01-02 @ 13:33:15
URL: http://zefurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0