Middag

Jag har inte klätt på mig än, eller jag har ett längre linne på mig, och underkläder såklart men inte mer. Vaknade ungefär halv elva idag och det första jag gjorde då var att sätta på datorn och kolla på film i Windows Media Player. Nu sitter jag och skriver i ett Word dokument som jag sen ska klistra in på bloggen. Det är några här som ska låna datorn och skriva ut några biljetter från Internet, och eftersom vi bara har ett fungerande modem måste jag ge det till dom.  Sen ska vi iväg och äta middag hos några bekanta, därför hinner jag  inte sitta och vänta på att dom ska bli klara och sedan sitta och skriva ett blogg inlägg, så jag gör det nu i WordPad och det går lika bra det. Idag har jag mest suttit och kollat på film och även läst ett nutt nummer av FRIDA. Jag är mest för Julia tidningarna men mamma hade varit och handlat (medan jag låg och latade mig i sängen) och då var Julia tidningarna slut så jag fick nöja mig med en FRIDA, men de går lika bra det ...

Haha. Emilia sitter och säger "Jeppee, Alexandra ä hääj". Ta honom om han kommer in hit. Jag sitter halvnaken i sängen, knarkar halstabletter, skriver på datorn och det ligger minst tio filmer runt omrking mig i sängen. Plus FRIDA tidningen då. Men nu ska dom gå, ehm tror jag ...

Äh, jag kommer nog inte att hinna göra flera inlägg idag. Utan det blir nog mest det här då och "Dagens Citat".

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D

2010-01-12 @ 18:40:29
URL: http://nnicolinastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0